Протидія дезінформації та маніпуляціям - вікторина на платформі "Kahoot!"

     
    Вікторина "Протидія дезінформації та маніпуляціям" спрямована на  підвищення рівня медіаграмотності та покращення стійкості до дезінформаційних  впливів українських громадян. Вікторина створена на платформі "Kahoot!". Платформа "Kahoot!" дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри: вікторини, обговорення, опитування, які можуть бути застосовані для перевірки знань або спонукати до вивчення нового, ще незнайомого матеріалу. Все більше уваги в світі приділяється інформаційно-комп'ютерним технологіям навчання. Особливо сприяла цьому коронакриза та зумовлений нею перехід на дистанційне навчання. Розвиток інформаційного суспільства в Україні передбачає широке впровадження ІКТ в усі сфери суспільного життя, науку, освіту, культуру, охорону здоров’я, і для всіх категорій населення - дітей, молоді, дорослих. Освіті дорослих людей обов'язково слід приділяти також належну увагу.
    Мета гри допоможе визначитися з формою: визначити рівень ознайомленості учасників із тою чи іншою темою чи рівень її розуміння — вікторина (Quiz) улаштувати дискусію щодо певного питання, презентувати ідею й отримати щодо неї «зворотній зв’язок» — обговорення (Discussion) зібрати думки, погляди учасників на ту чи ту проблему — опитування (Survey). 
Процес перевірки знань або обговорення якогось питання перетворюється в справжню захоплюючу гру!

            Аби розпочати роботу в сервісі, потрібно зареєструватися на сайті kahoot.it та створити аккаунт. Після реєстрації користувач потрапляє на сторінку з популярними і новими тестами та іграми, створеними іншими користувачами програми. Користувач може створити свій тест. Необхідно відзначити, кому буде видно тест на сайті kahoot.it, хто є цільовою аудиторією. Є можливість додати вступне відео до тесту. Це може бути звернення ведучого, вчителя, або вступний урок. Можна завантажити своє зображення до тесту або вибрати його із запропонованих на сайті варіантів. Після цього потрібно заповнити форму з питаннями і відповідями. Обов'язково має бути чотири відповіді. Можна додати фото або відео до кожної картки з питаннями. Кількість питань у вікторині не обмежена. Коли вікторина готова, її можна запустити, натиснувши «Play». Як варіант, тест можна запустити між двома учасниками. Тест розрахований на швидкість, отже, хто швидше відповів, той і переміг. Деякі типи тестів дають можливість підключити будь-яку кількість учасників. Ведучий можете поділитися посиланням на тест у себе на сайті або в соціальних мережах. Для участі в тесті необхідно надати учасникам пін-код для доступу до опитування. Учасники зі свого комп'ютера (смартфона і т.п.) переходять за посиланням kahoot.it, вводять код гри, який генерується автоматично. Далі вводять своє ім'я, і, коли всі учасники увійшли під своїм ім'ям в гру, ведучий запускає тест, натиснувши «Start».

            Вікторина є універсальною, і питання вікторини можна використати для тестування, коли текст друкується на папері і учасникам роздаються листки з тестом. Але сервіс "Kahoot!" , завдяки яскравій візуалізації, робить сам процес тестування більш захопливим. Крім того, момент змагальності, що полягає у висвітленні результатів відповідей учасників, додає ще однієї родзинки і перчинки такій вікторині і робить її пріоритетною над проведенням звичайного тестування на папері. 

            Питання вікторини "Протидія дезінформації та маніпуляціям", яку я розробила спеціально для участі у конкурсі журналістських публікацій на теми медіаграмотності та протидії дезінформації, організованим Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у партнерстві з Академією української преси:


https://create.kahoot.it/search?query=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B4%D1%96%D1%8F+%D0%B4%D0%B5%D0%B7%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97+%D1%82%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%86%D1%96%D1%8F%D0%BC&tags=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B4%D1%96%D1%8F+%D0%B4%D0%B5%D0%B7%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97+%D1%82%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%86%D1%96%D1%8F%D0%BC&filter=filter%3D1


Давайте пограємо!







































     

    


Comments

Popular posts from this blog

Громадська організація "Копчанська липка", Словаччина

Висаджування рослин як елемент протидії зміні клімату